A bankkártya használata vásárlás közben

Ne engedje, hogy bankkártyája kikerüljön a látóköréből!

Minden esetben látnia kell a terminált is, amin áthúzzák a kártyáját! Hajlamos az ember ezt elfelejteni az éttermekben, pedig minden elfogadóhely köteles biztosítani Önnek, hogy a fizetés teljes folyamata alatt jelen legyen!

Figyeljen rá, hogy a sikeres tranzakció után nehogy még egyszer lehúzzák a kártyáját!

Keltsen Önben gyanút, ha több terminálon próbálják meg bankkártyáját lehúzni és jelezze a HelpDesk-nek (06 1/20/30/70) 3 666 000 telefonszámon!

Személyazonosítás vásárlás alkalmával

Vásárláskor a Kártyabirtokos azonosítása PIN- kóddal vagy aláírás alapján történik.

Az Ön biztonsága érdekében az üzletben a terminál kezelőjének jogában áll személyazonosságot igazoló iratot kérni.

Ez nem a bizalmatlanság jele, hanem annak ellenőrzése, hogy valóban a jogos Kártyabirtokos, azaz Ön használja a kártyát. Azonban a pénztáros nem jegyezhet fel semmilyen adatot az iratokból!

Bizonylat

A bizonylaton szereplő összeget minden esetben az aláírás előtt ellenőrizze! Az aláírásig van joga - egyet nem értés esetén - reklamálni, az aláírással Ön már elismeri a tranzakció jogosságát. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy amennyiben nem szerepel összeg a bizonylaton, semmi esetre se írja alá!

Ha valamilyen ok miatt a tranzakció nem sikerül és Ön készpénzzel fizet, őrizze meg az erről szóló számlát! Ha esetleg az üzlet mégis be akarná terhelni a számláját, könnyen tudja bizonyítani, hogy azt Ön már kifizette. Szintén kérje el és őrizze meg a bármilyen okból elutasított tranzakció bizonylatát is!

Ne felejtse kártyáját a kereskedőnél!

Fizetés után ügyeljen rá, hogy ne felejtse ott a kártyáját a kereskedőnél! Ha ez mégis megtörténne, azonnal menjen vissza érte vagy hívja fel a HelpDesk-et a (06 1/20/30/70)  3 666 000 telefonszámon! Munkatársaink azonnal fel tudják függeszteni a kártya használatát, amíg az visszakerül az Ön birtokába.

Amennyiben felmerül annak gyanúja, hogy a kártyájának adatait időközben felírhatták, abban az esetben hívja fel a HelpDesk-et a (06 1/20/30/70) 3 666 000 telefonszámon és tiltsa le a kártyáját!

Autóbérlés

Autóbérlés esetén a szerződést annak aláírása előtt alaposan olvassa el - különös figyelmet szentelve az apró betűs részeknek-, tudja meg pontosan, miért és mennyit fizettethet Önnel az autókölcsönző!

Ezzel sok kellemetlenségtől megkímélheti magát.

 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.