Tippek a biztonságos kártyahasználathoz

Az OTP Bank a pénzügyek intézése során a legmagasabb szintű biztonságot nyújtja ügyfeleinek. Bankunk minden tőle telhetőt megtesz ügyfelei értékeinek védelmében, de az Ön közreműködésére is szükség van.

Elveszítette, ellopták?

A hitelkártya mielőbbi letiltása érdekében hívja az OTP HelpDesk munkatársait telefonon a nap 24 órájában belföldről a (06 1/20/30/70) 3 666 000 vagy (06 40) 366 000, külföldről a 00 36 1 3 666 000 számon!

Amennyiben a kártyával együtt okmányait is elveszítette, a mielőbbi pótlás érdekében

  • az Okmányiroda honlapján időpontot foglalhat az Önnek legmegfelelőbb irodába.
  • Külföldi állampolgárként a Külügyminisztérium honlapján juthat bővebb információkhoz.

Ha egy, a számláján már lekönyvelt, bankkártyával végzett tranzakciót nem tart jogosnak, úgy panaszát bármelyik bankfiókunkban
vagy az OTPdirekt telefonos, illetve az OTP Bankkártya HelpDesk szolgáltatásunk ügyintézőinél is jelezheti
vagy elküldheti a reklamacio@otpbank.hu e-mail címre.

 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.