Panaszkezelés

Amennyiben az OTP Faktoring Zrt. eljárásával kapcsolatos észrevételét, esetleges panaszát kívánja eljuttatni részünkre, úgy az alábbi lehetőségek közül választhat: 

Postacím:  1364 Budapest, Pf: 271.
Országos telefonos ügyfélszolgálat:  06-1/267-6095
06-1/267-6096
06-1/485-6070
06-1/327-0898
Fax:  06-1/485-5018
E-mail:  ugyfelszolgalat@otpfakt.hu
Személyesen:  ügyfélszolgálati irodáinkon

Az OTP Faktoring Zrt. által történő panaszkezelésről részletesen a Panaszkezelési szabályzatban olvashat. Tájékoztatjuk, hogy a magáncsőddel kapcsolatos panaszokra szintén ez a szabályzat irányadó.

Amennyiben bejelentését személyesen vagy írásban szeretné megtenni, úgy ajánljuk a honlapunkon található adatlap kitöltését. Társaságunk lehetővé teszi, hogy írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazhassa a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett panaszkezelési formanyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el.
Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, meghatalmazást szíveskedjen csatolni. A meghatalmazás mintát ide kattintva érheti el. Amennyiben nem a meghatalmazás mintát használja, akkor a meghatalmazásnak meg kell felelnie a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény 196. §-ában foglalt, a teljes bizonyító erejű magánokiratra vonatkozó rendelkezéseknek, továbbá a meghatalmazásnak tartalmaznia kell legalább a meghatalmazó és a meghatalmazott személyes adatait (cégnév, székhely, adószám, cégjegyzékszám / név, születési hely és idő, anyja születési neve, lakcím, személyazonosító okmány száma), valamint a panasszal érintett ügy pontos azonosítását (pl. szerződésszám, bankszámlaszám, vagy ügyszám). 

Társaságunk a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény 196. § (1) a) pontja szerinti meghatalmazást („a kiállító az okiratot saját kezűleg írta és aláírta”) nem fogad el. 



Ha Ön nem ért egyet a bejelentésére kapott válasszal, vagy ha a panasz kivizsgálására törvényben előírt 30 napos válaszadási határidő eredménytelenül telt el és  

Ön fogyasztó, akkor 

  • fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához fordulhat:

    Telefon: 06-80/203-776
    Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, H-1534 Budapest BKKP Pf.: 777.
    E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

  • a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén az illetékes bírósághoz vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulhat:

    Telefon: 06-80/203-776
    Levelezési cím: Pénzügyi Békéltető Testület, H-1525 Budapest BKKP Pf.: 172.
    E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Amennyiben Ön a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását, illetve a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi ellenőrzési eljárását kívánja kezdeményezni, úgy az arra alkalmas formanyomtatványt az alábbi elektronikus és ügyfélszolgálati elérhetőségen találja:

http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van/formanyomtatvanyok

 

Ön nem fogyasztó, akkor az illetékes bírósághoz fordulhat. 



Az MNB fogyasztóvédelmi honlapja: http://www.mnb.hu/felugyelet 

Pénzügyi Békéltető Testület: http://www.mnb.hu/bekeltetes 

Békéltető Testület elérhetősége: www.bekeltetes.hu 

Telefonos ügyfélszolgálataink a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére:  

Telefonos ügyfélszolgálat
2017.12.01-én pénteken:
8.00 – 14.00 óra között
2017.12.22-én pénteken:
8.00 – 12.00 óra között
2017.12.29-én pénteken:
8.00 – 12.00 óra között  

A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon a Személyes ügyfélszolgálat és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található. 

Megértésüket köszönjük!