Mit tegyen, ha már kifizette tartozását?

A tartozás teljes összegének kifizetését követően ügyintézője, vagy ügyfélszolgálatunk felé telefonon: 06-1-267-6096, 06-1-267-6095, e-mailben: ugyfelszolgalat@otpfakt.hu, személyesen kirendeltségeinken, vagy postai küldeményben: 1364 Budapest, Pf. 271. jelezheti igényét a tartozásmegszüntető nyilatkozat kiállítása iránt. 

Ügyintézőnk az igazolást postán (amennyiben igényli, faxon is) továbbítja Önnek, de lehetősége van az igazolás személyes átvételére is az ügyintézésre illetékes irodánkban.  

Ha Ön külső követeléskezelő partnerünknél rendezte tartozását, a megbízott kezelő által visszaadott adatok alapján követelését lezárjuk és a tartozásmegszüntető nyilatkozatot postai úton juttatjuk el az Ön részére. Amennyiben nem érkezett meg Önhöz a tartozásmegszüntető nyilatkozat, a fenti elérhetőségen jelezze munkatársaink felé. 

Az idei év május 25. napján életbe lép az új EU adatvédelmi rendelet (GDPR). Annak érdekében, hogy eleget tegyünk a GDPR követelményeinek, frissítettük az adatkezelési tájékoztatónkat, amelyet ezen a linken érhet el. A dokumentum részletes tájékoztatást nyújt arról, hogy hogyan kezeljük az érintett személyek személyes adatait és az érintettek milyen jogokkal, jogorvoslati lehetőségekkel rendelkeznek az adatkezelésünk kapcsán.