Mit tegyen, ha már kifizette tartozását?

A tartozás teljes összegének kifizetését követően ügyintézője, vagy ügyfélszolgálatunk felé telefonon: 06-1-267-6096, 06-1-267-6095, e-mailben: ugyfelszolgalat@otpfakt.hu, személyesen kirendeltségeinken, vagy postai küldeményben: 1364 Budapest, Pf. 271. jelezheti igényét a tartozásmegszüntető nyilatkozat kiállítása iránt. 

Ügyintézőnk az igazolást postán (amennyiben igényli, faxon is) továbbítja Önnek, de lehetősége van az igazolás személyes átvételére is az ügyintézésre illetékes irodánkban.  

Ha Ön külső követeléskezelő partnerünknél rendezte tartozását, a megbízott kezelő által visszaadott adatok alapján követelését lezárjuk és a tartozásmegszüntető nyilatkozatot postai úton juttatjuk el az Ön részére. Amennyiben nem érkezett meg Önhöz a tartozásmegszüntető nyilatkozat, a fenti elérhetőségen jelezze munkatársaink felé. 

Telefonos ügyfélszolgálataink a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére:  

Telefonos ügyfélszolgálat
2017.12.01-én pénteken:
8.00 – 14.00 óra között
2017.12.22-én pénteken:
8.00 – 12.00 óra között
2017.12.29-én pénteken:
8.00 – 12.00 óra között  

A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon a Személyes ügyfélszolgálat és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található. 

Megértésüket köszönjük!