Mit tegyen, ha szeretné kifizetni tartozását?

A tartozás egyösszegű rendezése 

Amennyiben egy összegben szeretné rendezni tartozását, kérjük, hogy a tartozás pontos összegéről, valamint a befizetéshez szükséges számlaszámról vagy csekkről való egyeztetés érdekében vegye fel a kapcsolatot ügyintézőjével, vagy ügyfélszolgálatunkkal (06-1-267-6095, 06-1-267-6096)  

A befizetést követően a befizetésről szóló igazolószelvény másolatát juttassa el  

  • a felszólító leveleken szereplő, ügyintézésre illetékes iroda faxszámára,
  • ennek ismerete hiányában központi faxszámunkra: 06-1-485-5017,
  • vagy e-mailben: ugyfelszolgalat@otpfakt.hu címre,
  • postai úton a 1364 Budapest, Pf. 271. címünkre,

hogy az ügyben szükséges további intézkedéseket, az ügy lezárását minél gyorsabban megtehessük. A gyorsabb ügyintézés érdekében a leveleink alján található ügyszám, vagy a betű-számpárból álló ügykód, vagy esetleg eredeti hitelszámlaszám megadása szükséges. 

A teljes tartozás kifizetése után egy ún. tartozásmegszüntető nyilatkozatot állítunk ki az Ön számára. Kérjük, hogy a nyilatkozatot legalább 5 évig őrizze meg, valamint mutassa be az eredeti hitelezőnek.  



Részletfizetés
 

Amennyiben fennálló tartozására részletfizetést szeretne kérni, a részletfizetési megállapodás feltételeinek egyeztetése érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyintézőjével, vagy ügyfélszolgálatunkkal (tel.: 06-1-267-6096, 06-1-267-6095), ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az Önnek leginkább megfelelő megállapodás elkészítésével kapcsolatosan. 

 

Az idei év május 25. napján életbe lép az új EU adatvédelmi rendelet (GDPR). Annak érdekében, hogy eleget tegyünk a GDPR követelményeinek, frissítettük az adatkezelési tájékoztatónkat, amelyet ezen a linken érhet el. A dokumentum részletes tájékoztatást nyújt arról, hogy hogyan kezeljük az érintett személyek személyes adatait és az érintettek milyen jogokkal, jogorvoslati lehetőségekkel rendelkeznek az adatkezelésünk kapcsán.